sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Paralelism in doi

...Lui, ca mi-a schimbat perceptia despre relatii...


El catre ea:

Ce ciudata era casa golita de obiecte, tocmai ce o mobilasem...
Ca sa poata incapea in ea, ea, acea asteptare...
Camerele au devenit atunci chiar auriculele si ventricolele acelei umflate asteptari...
Devenind rosie de-atata sange verde pulsat
In acea nestemata ora de asteptare ...
Dintre apogeul noptii si chinul de ivire al zorilor.
Absenta iubitei mele era o intamplare unica,
Cum unica era si asteptarea mea si...iata
m-am temut intai ca a plecat cu un alt barbat.
Un barbat se gandeste prima data la un alt barbat.

Dar pe urma, dupa-atatea ore negre dintre zile si nopti...
Dupa chinuri si asteptari am inceput sa ma tem...
Poate nu-i vorba de niciun barbat, daca a patit ceva...
..am cazut in genunchi sa ma rog -“ Da Doamne sa fie cu un barbat, da Doamne..."

Afara incepuse sa se lumineze, maturatorii maturau strada,...
..balustrada se incalzea incet sub mainile mele..
...siluete se aratau incet, incet…


Ea catre el:



Ce ciudat e sentimentul sa ai sentimentul ca ai sentimente pentru cineva,
Si nu iti incapi in propriile incaperi de fericirea care te-a cuprins
Cu vene ce zvacnesc in interior impartind anatomic inima in patru
Devenind verde de veninul geloziei, rosul apartinand felicitarilor stupide.
Nestemata ora s-a transformat in ani lumina
Absenta iubitei tale a devenit  certitudine si repetitiva pana la disparitia definitiva
Iar asteptarea ta e de-acum continua.
Teama e sentimentul care ucide mintea
Femeia a invatat sa gandeasca ca un barbat.

Dar pe urma timpul si-a facut datoria,
Chinul s-a contopit cu asteptarea,
Orele au curs clepsidric si fiecare firisor de nisip urla in cadere :
Esti ipocrit domnule, trecand asa parsiv de la te omor daca te prind ...pana la ruga inchipuita

Afara incepuse se se intunece, barbatii incepusera sa urce la ea
Tarfa regala se incalzea sub mainile lor...
Silueta lui privea spectacolul, neputincioasa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu