duminică, 2 ianuarie 2011

feisbucul si americanii

Mi-am facut cont pe feis pentru ca era trendy, dar nu am apostat pe nimeni multa vreme, m-am lasat doar apostata.
Pe urma am vazut ca pot calatori prin toata lumea calatorind pe unde au calatorit prietenii mei.Si chiar mi-a facut bine atata calatoreala.
Uneori aveam senzatia ca invadam teritoriile lor, dar daca s-au expus cu atata nonsalanta, am plecat si eu putin prin lume.
Pana cand m-am enervat din cauza americanilor.O studenta din Iasi, amica de-a noastra, a plecat in SUA cu programul ala de "work & travel". Acolo, in timpul socializarilor, o tot intrebau daca are cont pe feis. Ea zicea ca nu, altii iar o intrebau, ea iar zicea ca nu, pana cand a cedat nervos si si-a facut cont pentru ca americanii aia socializatiosi au afirmat ca daca nu ai cont pe feis...nu existi!!!!!
Aaaa, da' ce m'am enervat...da' ce m-am enervat...Da' de cand stabilesc americanii daca existam sau nu?
Adica fara contul de pe feis facut acu' vreun an, eu nu existasem?
Ohoho...dar cate nu facusem existential pana in acel moment...un copil, pictura pe unghii inca de la inceputurile trendului si am lansat ideea de a reproduce imprimeurile din materialele rochiilor purtate de doamne pe la diverse evenimente direct pe unghiile lor, apoi body painting realizat cu oja si chestia a fost destul de interesanta de m-a invitat Marina Almasan la emisiunea "Ceaiul de la ora 5"...
Am realizat o colectie uriasa de obiecte decorative facute manual si am mai prins o invitatie la televiziunea locala, am mai realizat 2 colectii tematice, pictura, in jur de 80 tablouri, ulei si acrilic, iar multe dintre ele se afla prin lume...
Si am decis ca nu imi mai place feisul si o sa ma retrag. Sa le fac in ciuda americanilor.Dar mi-am facut blog acu' cateva zile, si americanii, nu stiu pe ce principiu al criteriului de selectare sau apostare, mi-au facut un rating frumusel, de stau si gandesc ca poate nu degeaba i-au asteptat bunicii nostri cu ochii pe cer.Poate de acolo vine certitudinea existentei noastre.Inca nu inteleg ce i-a ademenit sa clickeze pe link si sa ma faca sa ma razgandesc cu feisul.
Culmea apostarii on-line e ca s-a inamorat un american de mine pana intr-atata incat m-a cerut de nevasta tot on-line.Si tot on-line a aflat cu durere ca sunt maritata.Chiar very married i-am zis eu americaneste.Mi-a trimis chiar si floricica on-line.Eu am mirosit fizic ecranul laptopului.Acu' ma gandeam sa ma razbun si sa zic YES on-line, si sa nu ma prezint fizic la viitoarea noastra nunta ca sa vada ca nu exist fizic, dar sunt nevasta perfecta pe feisbuc sau on-line pe celelalte instrumente de comunicare.
Si puteam trai fericiti on-line pana cand ne cade reteaua sau se inteapa uindousul.Si disparem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu