duminică, 27 martie 2011

Re-start pentru Evolutie

...Celor care cred in Evolutie...

Ieri am sarbatorit. Calin, la o luna dupa ce a implinit 14 ani, a implinit 40 la numarul de la pantofi. Am fost cateva zile acasa si, intr-o seara, cand a iesit de la dus, pentru prima oara avea prosopul in jurul braului. Foarte masculin. Nu mai stiu ce se intampla sub prosop. A crescut. Sotul meu si tatal lui biologic zice ca e de bine...
In iarna, cand am fost in perioada Craciunului in Galati, era cam racit
si am fost la medicul lui de familie. Pe mine nu m-a primit asistenta inauntru. M-a intrebat cine sunt...Pe sotul meu il stia foarte bine ca fusesese foarte des acolo cu tratamentele pentru raceala.
Sunt mama lui...am zis mandra si cu atitudine.
Ramaneti aici, intra doar domnul. Si auzeam cum domnul avea limbaj comun cu doamna doctor. Eu nu mai stiam ce mai e la moda la medicamente. Sotul a cautat pe Goagal si despre operatia de polipi, stie deja foarte multe.

Evoluam intr-un fel sau altul. Trebuie sa ne adaptam timpurilor. Anul trecut am fost socri mari.
Calin ne-a anuntat intr-o dupa-amiaza pe la ora 19.00 ca la ora 21.00 se insoara. Deciziile trebuiau luate rapid. Nu mai aveam timp sa imi pun bigudiuri sa imi fac si eu niste sarmalute in par, asa ca m-am spalat repede pe dinti, i-am zis sotului, adica socrului mare sa isi puna macar un sacou asortat la pantalonul de pijama, ne-am asezat amandoi pe canapeaua din camera lui Calin, si, oleaca emotionati, fiind prima oara socri mari, am asteptat evenimentul.
Nas a fost Radu Lupascu, 13 ani, locuieste cateva blocuri mai incolo. Mireasa, adica nora noastra era de prin Lugoj. Frumusica foc. Da' nici baiatul nostru nu e de lepadat. Toti erau 3D. La jocul Metin.
Noi eram putin fastaciti ca suntem si noi sariti de 40, dar ne-am casatorit normal cu doar 20j de ani in urma. Adica noi am facut tot circul cuvenit, cu nasi adevarati, cu muzicanti, cu colaci, cu menu variat si fara strigare, la urma. Acu'... nora noastra dansa hip-hop, iar Calin se unduia din mouse, a bagat vreo 3 stiluri...manca-l-ar mama pe el de ginere frumos. Era si un cal acolo care se tot foia prin ecranul calculatorului, nu prea i-am inteles rostul, dar nici nu am intrebat ca sa nu parem demodati si anti 3D.
A fost bine intr-un fel ca nu ne-a costat nimic. Nici nu am avut discutii penibile cu cuscrii, ca probabil erau si ei pe o canapea in Lugoj. Am convenit cu sotul ca, daca relatia copiilor se dezvolta pe parcurs, din 3D in realite, dezvoltam si noi macar o relatie telefonica cu cuscrii.
Nu mai merge sa zici: pe vremea mea...ca te re-starteaza sistemul.


2 comentarii: