marți, 22 martie 2011

95% tot unitar

...Celor care cred in proportii...

Sunt in proportie de 95% un tot unitar cu seful meu. Uneori lucram unul langa altul de ne desparte doar un pad distanta. Cativa centimentri. Uneori cativa centimentri chiar conteaza. Dar tot nu se poate abtine sa nu imi trimita e-mail-uri.
Dar, fiindca trebuie sa pastram linistea  pentru ca lucram in fundul unei sali la vreo conferinta, limbajul non verbal ne este de mare ajutor.
Cand chica un mesaj de un nou big event, el se uita la mine, eu la el. Daca ridica privirea in sus, eu stiu ca trebuie sa asigur conexiunile video si telefonice cu tot mapamondul, si ca baietii de la IT si Media sunt informati.
Daca isi lasa privirea jos, spre stomac, pentru mine e clar: lunch, dinner, cafea, apa.
Daca se uita spre geam, stiu: avioane, hoteluri, rezervari. Daca se uita spre ecranul laptopului am inteles: formulare de inregistrare la eventul respectiv, si 100 de emailuri macar cu detalii de logistica de la aia inspre mine si de la mine inspre ei, desi bineinteles ca se baga si el in toata corespondenta noastra.
Daca lasa ochii pe vreo foaie de pe masa eu imi stiu lectia: facturi pentru toate astea si alte cateva sute de emailuri pentru coduri de TVA, sau confirmari de facturi, sau unde e originalul care tre sa ajunga in Polonia, iar la mine doar scanatura, si ca sa evitam pierderea lor de timp o omoram pe pompilia sa rezolve si astea.
Acum vreo 10 zile am lansat o idee catre el despre care a zis ca e prea tare. Adica very good idea. Alaltaieri mi-a vandut-o mie inapoi. Nu imi venea sa cred. De aceea mai am de lucru inca 5 la suta. Pana devenim un intreg.
Azi la ora 13.00 m-a promovat. A plecat intr-o lunga calatorie de afaceri. O luna jumate. A fost concurenta mare in departament pentru pozitia lui. Am castigat eu. Pacat ca nu a avut cine sa ma felicite. Sunt singura in departament. E ciudat sa nu ai macar niste colegi invidiosi pe promovarea ta.  Mi-a zis cu limba de calatorie ca trebuie sa fiu constienta de misiunea asta. Inconstienta, eu l-am rugat sa se faca misionar si sa mai vina pe la Craciun. Si sa stea fara grija, el sa propavaduiasca din intelepciunea lui, iar eu o sa ridic Academia Financiara la rang de Best in Class ca e conceptul cel mai modern acum.
Mi-a zis ca daca am nevoie sa ma ajute cu ceva sa il sun. Sper sa nu il deranjez.
Cand am avut nevoie de el sa inteleaga ca nu poti emite o factura in rupii si tu sa o validezi in dolari, s-a iritat. Si am muncit o ora si 20 minute sa creez o aberatie. Am trantit chiar niste facturi pe biroul meu de le-au sarit agrafele. Bravo, mi-a zis dupa creatia asta.
Azi s-a sesizat departamentul facturari si maine tre' sa anulez tot si sa o iau de la capat. Abia astept sa ii forwardez ce frumos au zis aia. Ii trimit mesajul chiar inainte de prezentarea pe care o are de facut in alta tara. Cu 5 minute inainte. Sa vada pe blackberry. Si eu sa imi vad de drumul meu.
In rest, in proportie de 95% e Best in Class.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu