luni, 16 noiembrie 2015

Paranoia de Petange


 Nota: Petange este teritoriu luxemburghez( a se citi: o suburbie)

 

Acum am inteles de ce m-au cautat sambata la amiaza 4 adulti si 2 copii in Petange( stiu ca unora v-as parea paranoica)…dar nu am vrut sa deschid usa….desi au patrulat in fata balconului 20 minute cu ochii aplecati pe o tableta in timp ce copiii se harjoneau in jurul lor.
Avand in vedere ca aproape toti vecinii meu sunt portughezi iar eu par romanca pe teritoriu petangez, citind articolul de mai jos, deduc ca sunt in pericol de a fi cucerita pe considerente istorice.
Am gasit ulterior in cutia postala super luxoasa informare. Nici restaurantele din zona nu folosesc asa hartie de calitate cand isi fac reclama in cartier. Am emotii sa ma duc diseara in garaj sa vad ce or fi pus in portbagajul masinii…

 

Daca islamul a intrat odata pe un taram, acesta devine islamic si musulmanii sunt obligati sa-l elibereze intr-o zi. De exemplu, Spania este pamant islamic, la fel si Europa de est: Romania, Albania, Macedonia, Serbia, Kosovo si Bosnia...Europa de Est e pamant musulman. Bulgaria si Romania au fost candva pamant musulman, au fost conduse de Islam. De aceea, musulmanii au datoria sa le prezinte romanilor Islamul si poate acestia vor vrea sa treaca la Islam. (...) Vreau sa vad steagul negru islamic peste tot in lume", a afirmat mai Bakri in 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu