sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Pisica tanara si neagra

...Celor care mai cred ca noaptea toate pisicile sunt negre....



Pe zi si mai ales nopti ce trec imi intrec propriile limite. Am fost contactata sa devin studiu de caz  pe Discovery. Si o sa cerceteze ei cum de inca reusesc sa conving ca am...tineti-va bine: vreo 20j de ani ca vechime pe pamant!!! Asa am reusit aseara...undeva intr-un club de noapte unde toate pisicile sunt negre.
Mihai, nepotul favorit si unicul, e venit la resedinta mea din Ducat sa isi petreaca luna Noiembrie participand la Balurile Lunii inainte de sezonul Balurilor Londoneze. A rapus in club o inima bruneta si dorind sa o impresioneze, a zis ca e insotit de matusa lui la acest bal. Crezand ca sunt cel putin sora lui mai mica... domnisoara, ca mi-e draga acum de mor, a zis ca "ce n'est pas possible" (ea fiind din Bordeaux-Franta)...matusa ta are vreo 20 ani...
Va dati seama ca la mariajul lor ei vor primi 2 din cele 6 castele (renovez acum fatada la unul din ele) ale mele iar mireasa jumate din colectia mea de perle si palarii si macar 2 masini de colectie din garajul regal.



Calin e foaaarte bine.Isi iubeste parintii cu aceeasi dragoste, dar indeosebi pe matusa lui Lili care l-a terorizat toata vara cu 4 ore de franceza pe zi in timpul caldurilor din Augustul de Romania.
I-a prins tare bine la scoala.
Rezultatele testelor pe care le-am aflat vineri sunt acum briliante. Eu daca nu prea dau pe acasa si noaptea umblu prin cluburi... a invatat  de asemenea sa si gateasca. E un invingator si un supravietuitor.

Eu am devenit dependenta de serialul Dexter. Ii cunosc modul de gandire si actionare. E vorba de un criminal in serie.  Iar cu sheful meu ma inteleg din ce in ce mai  bine. As putea zice ca am ajuns la compatibilitate 101%. Primesc mereu felicitari din partea diferitelor departamente pentru modul inteligent si tenace de a rezolva problemele. Si el ma ajuta foarte mult in demersul meu de a ajunge Vice Presedinte in compania pe care o slujesc de 23 ani.
De exemplu, ultima data mi-a explicat diferenta intre 50-50% si 40-60%. Prin desen.
Daca va mai aduceti aminte cand mi-a curs prima si ultima oara rimelul atunci cand a incercat sa imi explice diferenta dintre un Word si un PDF, acum a atins apogeul dar de data asta l-am privit cu cea mai inteligenta privire de care e in stare o blonda vopsita si cu buzele rujate am mimat un aaaahhhh prelung si duios de recunostinta.
Avem o sala in care ne tinem conferintele cu o capacitate de 100 locuri si cu un perete EXACT pe mijloc care imparte sala in juma-juma.Adica 50-50%. Cu ocazia unui eveniment dublu, superiorul meu s-a gandit sa luam noi mai mult din sala adica 60%. I-am spus ca din punct de vedere tehnic nu se poate. El s-o fi gandit ca nu inteleg. Si mi-a desenat: intai un dreptunghi pe care l-a impartit pe din doua, apoi inca unul pe care l-a separat cu 40 si 60%. Partea cu 60% a hasurat-o cu dungulite oblice si a zis triumfator: eee...asta tre' sa o luam noi!!!Eu, chiar daca eram inca muta de uimire ce clar imi desena dar cu buzele umede si intredeschise i-am gangurit: nu se poa'...boss. Cu tot aresenalul de femeie inteligenta mentionat mai sus nu m-a crezut. A chemat doua asistente personale din departament si pe sheful cladirii care i-a spus in franceza ca nu se poate.
Aaaa...va intrebati legatura intre Dexter si sheful meu? Eu sunt Dexter.





Nu-i nimic. Eu pedalez inainte. O sa il las mult in urma. Nu mai sunt cea care trebuie sa imi multumesc shefii. Ei trebuie sa ma multumeasca pe mine.


Un comentariu: