duminică, 6 noiembrie 2011

Lady PoLa

...Celor care cred in Raul Martinez...cel mai tare organizator de petreceri!

 




M-am impacat cu Halloween-ul. Nu aveam nimic in comun cu el. Intai am trait momentele amuzante alaturi de Calin pentru a-l sustine inainte de petrecerea pe care a avut-o la colegiu.
Nu stiam ca la o saptamana dupa asta ii voi cere ajutorul, sustinerea, si sfaturile ca sa ma costumez pentru petrecerea mea.
A hotarat ca voi fi o vrajitoare sexy cu tarantula pe palarie.
Palaria mea, tarantula lui. In cele din urma a rezultat o tinuta de Lady GuGa:), cu care iarasi nu am mare lucru in comun.





Acum port purta cu demnitate orice palarie sofisticata. Fac fata oricarui eveniment britanic ce presupune expunerea fructelor, penelor, cuiburilor de pasari, animale impaiate, chiar structuri metalice. 


Raul, te iubesc pustiule pentru ca esti bestial, pentru ca esti un talent la clape si vocal in formatia ta, ca puteti canta live, ca orice eveniment organizat de tine e o reusita, pentru ca ne faci sa ne simtim ca acasa in.... Mexicul tau:), ca esti un prieten adevarat si ca...doar ma inviti la evenimente fara sa ma implici in organizare si pot astfel intra doar in pielea de ...invitat special!
Lady PoLa

3 comentarii:

  1. As dori sa vorbesc ceva cu dv daca se poate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt un fan al dumneavoastra care va citeste de mult timp blogul.Scrieti foarte frumos,cum se spune,aveti"condei"frumoasa doamna.Va doresc mult succes in toata activitatea pe care o desfasurati.

    RăspundețiȘtergere